Aquest matí, per aprofitar el bon temps gairebé estiuenc que diuen que s’acabarà demà, hem decidit anar arran de mar. Ens hem trobat 7 «marxoses» davant del restaurant «La Taverna del Mar» de la Platja de San Pol.

Hem fet el tram que va des de la Platja de Sant Pol fins a la Platja de Sa Conca, d’anada i tornada. Per cert, ens hem creuat amb el grup de marxa nòrdica de DipSalut que dirigeix l’Estela, on hi anava una bona colla de sòcies i socis d’Ermessenda. Ens hem saludat efusivament i hem seguit el nostre camí. Un cop a la Platja de Sa Conca, tres de nosaltres han volgut tocar aigua, unes més que altres. La veritat és que el dia convidava a llençar-se al mar i estar-hi una bona estona.

Hem reprès el camí de tornada i en un no res ja érem de nou davant el passeig de la Platja de Sant Pol. I com que avui començava la campanya de primavera de la Ganxotapes de Sant Feliu de Guíxols, hem decidit estrenar-la; hem anat directes al «The Pink Elephant» on ens han servit una exquisida «Gilda de salmó marinat amb cremós d’alvocat i vinagreta de getaria» (#39). Ens ha encantat! I, com que ens ha obert la gana, hem anat també al » Brava Beach» on hem gaudit de una altra exquisidesa, «Aroma de mar – Ravioli frutti di mare» (#08).

Ha estat una molt bona tria i, a més, ens hem anat trobant amb força gent coneguda; entre altres, amb la Queta i en Miquel a qui hem deixat esperant el seu «Aroma de mar».

Nosaltres ja hem plegat, però ja tenim decidides les properes rutes amb marxa nòrdica; ho hem decidit mentre fullejàvem el petit catàleg de ganxotapes. Ja ho sentireu a dir!!!

Més fotos >>> 270410 – MARXA AMB GANXO PER SANT POL