Avui, l’Ana, la professora de Hatha ioga, ha ofert a les seves «ioguinis» una sessió molt especial: Hatha ioga amb antifaç!

S’ha confós l’Ana i pensava que era Carnaval? Doncs, no! L’Anna té molt clar quins són els objectius de cada sessió que fa els dilluns i els dimecres a la tarda. I en aquesta ocasió els objectius de practicar ioga amb antifaç eren:

  • Augmentar la nostra concentració i connectar més profundament amb nosaltres mateixes.
  • Estimular i desenvolupar la propiocepció, el sentit que permet al cervell conèixer la posició, moviment i equilibri de les parts del cos en l’espai, sense utilitzar la vista.
  • Superar pors.

I, a la vista dels comentaris de les «ioguinis», ho han aconseguit plenament.

Molt bé, Ana!!!

Més fotos >>> 260420 – HATHA IOGA AMB ANTIFAÇ