Aquest matí semblava que la convocatòria no havia de tenir massa èxit, per la coincidència amb l’obertura de «Els Encants» i altres activitats veïnals; la primera rotllana ha sigut de només 4 persones; s’hi ha afegit en Lluís, de Vic, molt expert en sardanes, que ens ha dit que feia temps que ens veia ballar a la plaça, però que mai abans s’havia decidit a afegir-s’hi; creiem que no serà la darrera vegada que ho faci.

Mica en mica han anat arribant més companyes de la colla i hem acabat fent una bona rotllana.

Més fotos >>> 260412 – BALLADA DE SARDANES