Aquest matí, tot i la calor que feia i la ressaca de la Festa de Cloenda del curs 25/26 (i potser de la Barnes’s Fest Tardeo’26), ens hem trobat a la Plaça del Mercat una dotzena de persones de la Colla de Sardanes Ermessenda.

Avui ha sigut el darrer dissabte que ens hem trobat per ballar sardanes al matí, perquè la propera trobada serà el dimecres 1 de juliol a les 20:00h, a la Plaça Mn. Baldiri Reixac, més ombrívola que la Plaça del Mercat. Aquest nou horari i localització serà per tot l’estiu, en principi, fins a finals de setembre.

Ah, i com podreu veure a les fotos, per refrescar-nos una mica, hem acabat fent la cerveseta a Can Barnés.

Salut i visca la sardana!!!

Més fotos >>> 260620 – SARDANES A LA PLAÇA