Després de fer cagar el Tió d’Ermessenda, ens hem quedat una vintena de persones per ballar les darreres sardanes de l’any amb la cobla i la colla d’Ermessenda.
Hem ballat «Destapem els 60» i «Colla Roca», dues sardanes molt boniques, i hem acabat, com no podia ésser d’una altra manera, amb «La Santa Espina».
Visca i fins l’any que bé!!!
Més fotos >>> 251219 – DARRERA BALLADA SARDANES 2025