Aquest matí, com cada primer dissabte de mes, hem tornat a obrir al públic «Els Encants» que cada vegada llueixen millor, amb més articles de tota mena i tan ben disposats que semblen uns «grans magatzems».

A primera hora ja hi havia cua de gent esperant. Hi han passat gairebé un centenar de persones i més de 60 han trobat algun article que els hi ha fet favor i nosaltres «encantades» de que sigui així.