- Aquest esdeveniment ja ha passat.
3a EDICIÓ DEL CAGA TIÓ AMB ERMESSENDA
20,desembre, 2024 de 9:30 a 13:30

Per tercer any consecutiu, enguany volem tornar a fer cagar el tió d’Ermessenda. Els anys anteriors van ésser un èxit de convocatòria i ens agradaria superar-ho.
Enguany canviarem d’escenari; anirem en cotxes fins a Romanyà de la Selva i ens desplaçarem fins al Mirador de les Mirandes (poc més d’1km, totalment planer).
Què us sembla? Us agrada la proposta?