Aquest matí un grupet de 5 «marxoses» hem desafiat l’amenaça de pluja i ens hem dirigit, pel Carrilet, fins a la Font Picant.
Ha estat una passejada molt agradable i la pluja ens ha respectat, perquè només han caigut quatre gotes quan ens hem assegut a prendre un cafetó al restaurant «La Font Picant» que es troba pel camí.
Després del «refrigeri», hem seguit caminant de tornada i hem arribat als cotxes justament quan començava a ploure de nou.
Ens hem alegrat d’haver decidit sortir i aprofitar les poques hores «seques» que tot apuntava tindríem avui.
Més fotos >>> 260213 – MARXA NÒRDICA: LA FONT PICANT