Aquest matí ens hem trobat 16 persones per fer la ruta que surt del Barri de la Mascanada, a Sant Feliu de Guíxols, i arriba fins a l’ermita de Sant Amanç, avui també amb el propòsit d’acabar fent una altra ganxotapa. Aquesta ruta l’hem fet diverses vegades, sobre tot els divendres amb el grup de marxa nòrdica, però del grup d’avui la majoria no l’havia fet mai.

Hem iniciat la sortida amb una molt bona marxa i, amb poc més de mitja hora, ja érem davant la colònia de gats. Des d’allà, en un no res, sobre les 11:00h, ens hem trobat davant de l’ermita de Sant Amanç.

I ara què fem? Era massa d’hora per acabar la caminada i també massa d’hora per anar a fer una ganxotapa, però hem trobat la sol.lució: buscant els camins més boscosos, hem anat caminant des de l’ermita fins al polígon del Paratge Bujonis i hem arribat a la «Rostisseria Stop Self» per fer la primera ganxotapa (ja havíem decidit que no seria l’ultima), la «Ensaladilla Chavelita» (#37), boníssima!!!.

Des d’allà, havent-nos acomiadat de tres companyes, hem anat caminant fins el «Café Colao», on ens han servit el «Montadito porcí» (#09), també molt bo.

I com que no hi ha dos sense tres, acomiadant-nos de tres companyes més, hem decidit anar a recuperar els cotxes i arribar-nos fins el port per anar a degustar la ganxotapa de «El Tinglado». Hi hem anat gairebé corrent perquè ja era massa tard i ens han dit que, si ens espavilàvem, farien una excepció i ens atendrien. Ens han servit la cassoleta de «Faves i pèsols a la catalana» (#15) que no ens ha entusiasmat massa.

I ja ni ha hagut prou per avui! Hem sortit de «El Tinglado» més enllà de les 14:00h amb la satisfacció de ja haver dinat i, abans d’acomiadar-nos, hem demanat a un home que anava a agafar la seva moto que ens fes una foto: mai de la vida havíem vist fer una foto amb tanta rapidesa i, mireu, no ha sortit gens malament!

Ah! I, entre anades i tornades, hem fet gairebé 7kms!

Més fotos >>> 260421 – DE MASCANADA A SANT AMANÇ