Aquesta tarda hem celebrat la nostra Assemblea General Ordinària per la qual vàrem enviar la corresponent convocatòria el passat 4 de juny.
Avui, amb l’assistència de 36 sòcies i socis i amb unes 12 delegacions de vot, malgrat són moltes menys de les que voldríem, hem batut un rècord d’assistència. Això ens satisfà especialment perquè denota un interès creixent en conèixer tot el que s’ha fet en el darrer any i el que està previst fer en el futur més proper.
Reproduïm tot seguit l’ordre del dia de la reunió:
- 1. Salutacions i benvinguda
- 2. Presentació / Renovació i proposta de nova Junta
- 3. Resum de les activitats que hem dut a terme, durant el curs 25/26
- 4. Valoració dels objectius assolits, durant el curs 25/26
- 5. Nombre de sòcies i socis al 18/06/26
- 6. Aprovació de l’estat de comptes any 2025
- 7. Estat de comptes al 18/06/2026
- 8. Objectius i projectes pel curs 26/27
- 9. Valoració dels nous sistemes de reserves i pagament
- 10. Quotes 2027
- 11. Canvis als estatuts
- 12. Precs i preguntes
En aquest post no pretenem explicar tot el que es va exposar en cadascun d’aquests punts. Ens centrarem només en el que, per llei i pels nostres estatuts, cal que s’aprovi per majoria simple del total de les persones assistents.
En el punt 2 es va explicar que 1) la fins ara Presidenta i sòcia fundadora de l’associació, Pepa León, i dues Vocals, l’Àngels Hernández (també sòcia fundadora) i la Sílvia Vidal, han decidit, per diverses raons personals i familiars, sortir de la Junta Directiva i que 2) la fins ara Vicepresidenta i Tresorera de l’associació, Carme Condom, està disposada a assumir la Presidència i que 3) la nova Junta Directiva compta amb la incorporació de tres noves membres: Irene García, com a Tresorera, i Montse Closas i Teresa Respecta, com a Vocals. Per tant, la nova Junta Directiva proposada té la composició següent:
Presidenta: Carme Condom
Secretària: Carme Vidal
Tresorera: Irene García
Vocal 1: Rosa Pi (sòcia fundadora)
Vocal 2: Sílvia Fonoll
Vocal 3: Montse Closas
Vocal 4: Teresa Respecta
En el punt 6, Carme Condom va explicar amb detall les partides que formen part dels comptes de ingressos i despeses de l’any 2025 i els va deixar a disposició de les persones assistents per si en volien una còpia.
En el punt 10, Carme Condom va informar que, malgrat que la idea inicial era proposar un augment de la quota pel 2027, a la vista dels comptes a data d’avui i a la recent confirmació de que la Caixa ens atorgarà una subvenció de 3.000€ (ja ho va fer l’any 2023), es proposa finalment no augmentar-la, quedant en 25€/any.
En el punt 11, Carme Condom va explicar que les dues entitats bancàries amb les que treballa l’associació, Banc Sabadell (des de la seva creació, el 2017) i la Caixa (des de 2023), han fet diferents interpretacions dels nostres estatuts pel que fa al procés de disposició de diners; el Banc Sabadell interpreta que tenim signatura indistinta i la Caixa interpreta que tenim signatura conjunta/mancomunada. Com que la signatura conjunta/mancomunada ens dificulta molt el procés de pagaments habituals, es proposa deixar constància de que la signatura és indistinta; de fet, va ésser un dels canvis que vàrem fer als estatuts l’any 2022.
Tots aquests punts van quedar aprovats per majoria absoluta, doncs no hi va haver cap vot en contra.
Agraïm moltíssim a totes les persones que van assistir a la reunió i a les que van fer valdre la delegació de vot. Gràcies a elles es confirma la correcta gestió per part de la Junta Directiva i s’agilitzen totes les seves decisions, que sempre segueixen les línies d’actuació envers als objectius de l’associació.
Demà, en el decurs de la Festa Cloenda 25/26 on hi assistirà molta més gent, ens acomiadarem de les companyes que surten de la Junta Directiva i donarem la benvinguda a les companyes que hi entren.
De moment, gràcies a totes!!!

