- Aquest esdeveniment ja ha passat.
XERRADA «QUÈ ES FA PEL MEDI AMBIENT AL MUNICIPI?»

A càrrec d’Edu Vancells i de Jofre de Febrer. Edu Vancells és membre de l’actual equip de govern de Santa Cristina d’Aro, primer tinent d’Alcalde i responsable de diverses regidories. Als efectes que ens ocupen, en destaquem: Medi Ambient, Brigada Municipal, Servei de Neteja, Deixalleria Municipal i Polítiques d’estalvi energètic. Jofre de Febrer és el Cap de l’Àrea de Medi Ambient.
El dia 5 de juny es celebra el Dia Mundial del Medi Ambient i ens volem anticipar a aquesta data per conèixer què es fa pel Medi Ambient al nostre municipi i com hi podem contribuir. És per això que hem demanat a l’Edu que ens expliqui bé tot el que es fa (o està previst fer) a Santa Cristina d’Aro: des dels projectes més ambiciosos a les iniciatives més senzilles. Tot s’hi val si es fa bé. De ben segur que s’establirà un bon debat que pot ésser molt enriquidor, tant per la ciutadania com pel propi equip de govern, i que ens servirà per prendre consciència i participar més activament en tot el que ajudi a millorar el nostre entorn.
I segur que bona part del que es parli en aquesta xerrada podrà tenir-se en compte no només a Santa Cristina d’Aro, sinó en qualsevol dels municipis que ens envolten. Per tant, comptem amb l’assistència de tothom qui estigui sensibilitzat per tot el que té a veure amb el Medi Ambient i comptem també amb que el debat sigui molt participatiu.