Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

XERRADA SOBRE L’ESCLEROSI MÚLTIPLE

10,febrer, 2023 de 19:00 a 21:00

I el mes de febrer començarem amb una xerrada que ens permetrà visibilitzar i ésser més sensibles i empàtiques envers la malaltia de l’Esclerosi Múltiple.

Què és l’Esclerosi Múltiple? Què vol dir que és una malaltia auto immune? Quins són els seus símptomes i què s’hi pot fer? Parlarem de tot això amb la Montse Prats, Responsable de Comunicació i Campanyes de la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM) de Girona, qui comptarà amb la col·laboració de
la Pilar Morera, Coordinadora del Voluntariat de la FEM a Santa Cristina d’Aro, i amb tres testimonis, la Glòria, la Bego i l’Albert.

I acabada la xerrada, parlarem de com a Ermessenda podem ajudar a la FEM de Girona amb alguna de les nostres activitats. Comptem amb totes i tots vosaltres!

Podeu trobar més informació en aquest cartell.

Mostra els detalls

Organitzador

Recinte

  • Sala d’Exposicions la Caixa de Santa Cristina d’Aro