a
Per quart any consecutiu, volem tornar a fer cagar el tió d’Ermessenda. Els anys anteriors van ésser un èxit d’assistència i ens agradaria superar-ho, sobre tot perquè enguany el volem fer cagar a favor de La Marató 3Cat. I tornem a canviar d’escenari; ho farem a l’exterior de l’Auditori Espai Ridaura, com a primera de […]
5,00€