Aquest matí hem avançat mitja horeta l’hora de trobada i hem sigut 5 «marxoses» les que, malgrat la calor, ens hem animat a fer una ruta curteta.

Hem anat a pas força lleuger fins l’esplanada de la Font Picant on ens hem refet una mica de l’acalorada i hem retornat al punt de trobada sobre les 11:00h, una mica més aviat del previst.

Molt bé «marxoses»!!!

Més fotos >>> 250613 – MARXA NÒRDICA