DIMARTS DE NADAL AMB ERMESSENDA

DIMARTS DE NADAL AMB ERMESSENDA

Ei! No ens n’hem adonat i hem passat de l’estiu calent al fred de Nadal en un pim-pam!!! Però a Ermessenda, com no pot ésser de cap altra manera, no podem deixar de celebrar aquest nou Nadal amb totes les sòcies i tots els socis que ens doneu la vostra confiança...