Sortida setmanal de marxa nòrdica – 23/05/25

Sortida setmanal de marxa nòrdica – 23/05/25

Aquest matí semblava que no hi hauria prou quòrum per decidir-nos a sortir de «marxa», però ho hem fet. Hem sigut 4 companyes «marxoses» que hem sortit amb tanta energia que, malgrat acabàvem de decidir d’anar a fer la Ruta del Balcar, no ens hem adonat compte...